Stokrotka
2014-12-30 18:42:01 UTC
.... zwierzęta..... Nie daję im prezentów gwiazdkowych ani nie kupuję
gazet czy nie zapraszam na przyjęcia, bo to nie ich świat i tego się
trzymam pomimo iż wokoło
!!!!ludziom już generalnie WSZYSTKO sie ___pomerdało.___
Prezenty gwiazdkowe psiaki ode mnie dostają w kratkę:
jak się trafi to jest, jak nie - to nie ma.

Ale z tymi gazetami, to nie taka prosta sprawa:
Idę z psem o doskonałym nosie na spacer:
węszy cierpliwie i bardzo dokładnie, pozwalam na to, coś węszy dalej, wraca
węszy znowu.
I ja już wiem: on wie wszystko. Dla niego było to jak czytanie gazety, albo
jak wyjście do kina na film.
On zrozumiał bo pszeczytał, co się tu się działo, także co się działo
wcześniej z tymi psami? , kotami?, ptakami?, co było pszyczyną, czy były
zdrowe.
I tak mi pszyszło do głowy: są w spszedaży długie kąski dla psa do
obgryzania pszeznaczone, troszkę jak kości.
Jakby nanieść tam odpowiednie zapaszki, to byłby komiks dla psa.
Tylko te psią mowę należało by wcześniej rozgryść.

Co do zapraszania psa na pszyjęcia to zapraszam, jak najbardziej.
Inaczej pies w zależności od sztuki będzie demolował mieszkanie, marznął w
aucie, albo w ogrudku, i goście nie byli by zadowoleni pszewidując co robi
pies.

A na koniec, skoro ludziom się "merda" to jednak są bardzo blisko psa.
--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),
Stokrotka
2014-12-30 18:42:33 UTC
umożliwia liczenie zapotszebowania na coś (energię, witaminy,
mikroelementy)
w zależności do masy w kilogramach,
także w zależności od ilości spalanych kalori, i jak było dawniej od osoby
oraz od masy podniesinaj do potęgi 3/4 (opcja używane w praktyce tylko do
liczenia zapotszebowania energetycznego psa).
Powodem robudowania programu jest dodanie grupy "pies",
ponieważ pies jest członkiem rodziny i kupowana żywności jest zjadana
także pszez psa.
Jakby ktoś nie wiedział: program służy do oszacowania czy zakupiona
żywność
(wprowadzana na podstawie kwitów ze sklepu) wystarczy na pokrycie
zapotszebowania na kalorie, mikoelementy i witaminy rodziny.
http://ortografia.3-2-1.pl/forum.html