[kot] co to za rasa ?
Psychotrop
2004-08-05 08:32:32 UTC
powiedzcie ludzie kochane czy jest taka rasa "meksykańska" ?

wczoraj wróciłem z zakupów. między innymi kupiłem nowe zapasy przypraw i
ziół. zabrałem się za przesypywanie ostrej papryki chilli z woreczka do
pojemniczka na to przeznaczonego. no i oczywiście nie omieszkałem rozsypać w
koło tego ustrojstwa.
polazłem do łazienki rozpakowywać zakupy innego rodzaju - po czym wracam do
kuchni a tu .....
mały bąk wylizuje całą rozsypaną papryke <łooo>
sprawdziłem jeszcze organoleptycznie czy aby w/w papryka jest ostra - no i
jest (jak cholera).
a ta mała menda nie dała się od papryki odpędzić :-))

no i sami powiedzcie - co to za kot ?
--
Psychotrop

***@op.pl
iksior
2004-08-05 09:21:44 UTC
Post by Psychotrop
powiedzcie ludzie kochane czy jest taka rasa "meksykańska" ?
http://upload.miau.pl/11176.JPG
http://upload.miau.pl/11177.JPG
no wypisz wymaluj jest to b. zadka rasa meksykanska !
masz chlopie szczescie, ze takiego posiadasz

drogi pewnie byl...

P.S. kotu nalezy ograniczyc spozycie papryki bo bedzie zwiewal na ogrodki
dzialkowe w poszukiwaniu wiekszej ilosci (apetyt rosnie w miere jedzenia)

P.S./2 podobno kilka lat temu 4 takie koty zjadly plantacje papryki na Wegrzech

;)
--
iksior
pamietaj: nigdy nie mow "zawsze" i zawsze unikaj slowa "nigdy"
Aniela
2004-08-05 09:54:29 UTC
no jak nic-wypisz, wymaluj, 'meksyk' masz!:))
--
Pozdrawiam, Aniela