pytanko
nn
2013-07-12 17:55:50 UTC
Czy istnieja jakies stworzenia, ktore zjadaja te podluzne slimaki(czarne,
brazowe, czerwone)...?
Chodzi mi o rodzime zwierzaczki. Krokodyle, rekiny, pingwiny, te raczej mnie
nie interesuja :))
rs
np. drob. kury na pewno. <rs>
Ikselka
2013-07-12 20:01:13 UTC
Post by nn
[...]
Kaczki.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
http://www.bibula.com/?p=8428
DJ Abelson®

Stokrotka
2013-08-18 16:09:52 UTC
Post by nn
Czy istnieja jakies stworzenia, ktore zjadaja te podluzne slimaki(czarne,
brazowe, czerwone)...?
Chodzi mi o rodzime zwierzaczki. Krokodyle, rekiny, pingwiny, te raczej
mnie nie interesuja :))
Jeże zdaje się.
Jeże podobno żywią się ślimakami. Raz jednemu dałam zwykłe i nie zjadł, to
znaczy, że pewnie lubi te długie.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)