Jaskólka ?
cromak
2006-06-30 19:36:36 UTC
witam
Dzis idac do pracy znalazlem na studzience kanalizacyjnej na ulicy
pisklaka ale to chyba nie jest jaskólka podobny ale ma szersza
glowke dziób czarny (jaskólka ma taki charakterystyczny dziub) dla
mnie wyglada jak drapieznik,caly czarny jak narazie , ale jest maly.
i takie pytanko co mu dawac do jedzonka jak czesto dam mu dzis owady (
koniki polne oczywiscie bez nog i niezywe, muchy i to co uda mi sie
zlapac) jajko gotowane Jutro pójde do zologicznego i spytam sie co to
za ptaszek moze beda wiedzieli.
Jak macie jakas stronke ze zdjeciami pisklaków które mozna u nas
znalesc to prosze o link moze sie dowiem czegos wiecej. Postaram sie
zrobic kilka fotek i pokazac tego ptaszka moze ktos bedzie wiedzial
jak go wychowac. Jest juz dosc dobrze opierzony, caly czas drapie ;)

Pozdrawiam
Lukasz
tczesio
2006-06-30 22:43:06 UTC
Post by cromak
[...]
Jeśli ma "szpony", jak drapieżnik, tylko takie malutkie a z wyglądu
przypomina jaskółkę, to jest to jerzyk.
Jeśli mieszkasz w Warszawie, odnieś go do Ptasiego Azylu w ZOO, jeśli nie,
dawaj mu do jedzenia kulki z ugniecionego białego sera z dodatkiem
mieszanki dla ptaków owadożernych i kawałeczki białka z jajka na twardo.
tczesio
cromak
2006-06-30 23:38:45 UTC
witam
Prawdopodobnie to jest jerzyk, mieszkam jakies 60 km od wawy i mam
bardzo mało wolnego czasu wiec nie moge z nim jechac do wawy. Narazie
bede go karmił tak jak mi radziłes i znalazłem stronke na której
ludzie pisza co robili gdy znalezli takiego pisklaka. Jak go karmic
itp. Wziałem go tylko dlatego ze lezał na studzience a na trawniku
obok biegaja psy. wiec wiadomo co by sie z nim stało. Jutro tzn juz
dzis jak wstane to postaram sie wrzucic fotki tego ptaszka.

Pozdrawiam