co to za rasa
oumk
2003-11-06 14:48:03 UTC
co to za rasa jest
? pudel ?
gREG
2003-11-06 15:22:43 UTC
Post by oumk
? pudel ?
oczywiscie:)
miniaturka, szukajaca fryzjera... ;)
gREG
Gosia
2003-11-06 15:26:18 UTC
Post by gREG
?  pudel ?
oczywiscie:)
miniaturka, szukajaca fryzjera...  ;)
gREG
Raczej bichon frise, czyli biszon fryzyjski. Może być jeszcze maltański,
boloński, hawański albo poil frise- ale ten akurat wygląda na fryzyjczyka.

Gosia
Natalia
2003-11-06 15:34:45 UTC
Post by gREG
? pudel ?
oczywiscie:)
miniaturka, szukajaca fryzjera... ;)
gREG
Raczej bichon frise, czyli biszon fryzyjski. Mo¿e byæ jeszcze maltañski,
boloñski, hawañski albo poil frise- ale ten akurat wygl±da na fryzyjczyka.
Popieram ! Tyle, ¿e to kilkumiesiêczne szczeniaki :-)

Natalia
oumk
2003-11-06 15:41:01 UTC
Post by Natalia
Popieram ! Tyle, ¿e to kilkumiesiêczne szczeniaki :-)
a potem rosna i zjadaja ludzi ?

wzialem z ulicy slodkiego szczeniaka, ktory
jak podrosl zezarl tesciowej wszyskie kury
i stal sie postrachem okolicy (a ma dopiero okolo 10 miesiecy)
Natalia
2003-11-06 15:54:59 UTC
Post by oumk
Post by Natalia
Popieram ! Tyle, ¿e to kilkumiesiêczne szczeniaki :-)
a potem rosna i zjadaja ludzi ?
Oczywi¶cie. Nastêpny odcinek Godzilli bêdzie w³a¶nie o tym ;-)
Post by oumk
wzialem z ulicy slodkiego szczeniaka, ktory
jak podrosl zezarl tesciowej wszyskie kury
i stal sie postrachem okolicy (a ma dopiero okolo 10 miesiecy)
A jak czuje siê te¶ciowa ?

Natalia
Gosia
2003-11-06 15:53:38 UTC
Post by oumk
wzialem z ulicy slodkiego szczeniaka, ktory
jak podrosl zezarl tesciowej wszyskie kury
A powinien teściową- jak mniemam...
Post by oumk
i stal sie postrachem okolicy (a ma dopiero okolo 10 miesiecy)
A co to- jużaka znalazłeś?

Gosia
oumk
2003-11-06 16:01:01 UTC
A co to- ju¿aka znalaz³e¶?
nie widze polskich literek, ale cobym nie wstawial
miedzy "u" a "a" w "ju¿aka" to wychodza mi jakies
nieznane slowa :(
Gosia
2003-11-06 16:11:00 UTC
Post by oumk
nie widze polskich literek, ale cobym nie wstawial
miedzy "u" a "a" w "jużaka" to wychodza mi jakies
nieznane slowa :(
Owczarek południoworosyjski- jug to po rosyjsku południe- stąd jużak:-)
Białe, wielkie i kudłate oraz złe. Najczęściej.

Gosia
oumk
2003-11-06 16:20:31 UTC
Owczarek po³udnioworosyjski- jug to po rosyjsku po³udnie- st±d ju¿ak:-)
Bia³e, wielkie i kud³ate oraz z³e. Najczê¶ciej.
popatrze jak to wyglada
urge
2003-11-18 17:55:25 UTC
Post by Gosia
Owczarek południoworosyjski- jug to po rosyjsku południe- stąd jużak:-)
Białe, wielkie i kudłate oraz złe. Najczęściej.
sprostowanie:

wielkie, kudłate i najczęściej białe, a ze względu na swój niezależny
charakter i bardzo silny instynkt stróżująco-obronny wiele
wymagagające od właściciela

Leszek

Leszek
oumk
2003-11-06 16:02:44 UTC
Ten piesek jest jakis w ogole dziwny.
kupilem mu suszone ucho cielece (ze niby przysmak)
pies byl przerazony jak je zobaczyl
gREG
2003-11-06 15:41:35 UTC
Raczej bichon frise, czyli biszon fryzyjski. Mo¿e byæ jeszcze maltañski,
boloñski, hawañski albo poil frise- ale ten akurat wygl±da na fryzyjczyka.
czlowiek kazdego dnia sie uczy :)
:)..a moja sunia wygladala dokladnie tak samo (wygladala jak byla
szczenieciem) zanim poszla do fryzjera...
z tym, ze byla czarna...
gREG
Natalia
2003-11-06 18:30:59 UTC
Post by gREG
[...]
Moje Œród³a twierdz±, ¿e Bichon frise i Bichon a poil frise to jedno i to
samo (= biszon o kêdzierzawej sier¶ci, z tego samego Œród³os³owu zreszt±
"fryzjer"). Z Fryzj± chyba nie maj± nic wspólnego ;-)

Natalia
Hermiona
2003-11-07 10:08:10 UTC
Post by gREG
[...]
Mój Bursztyñcio jak obro¶nie to dok³adnie tak wygl±da (tyle, ¿e jest be¿owy
(morelowy)).
A to pudelek. Pewno te rasy podobne (przynajmniej po obro¶niêciu ) ;))))
Kasia